Thursday, November 1, 2012

Berjauhan dengan suami

"berjauhan dengan suami"...anda sume pernah rasa tak?..bermula hujung minggu depan kali kedua saya akan berjauhan dengan suami saya...tp kali kedua ni lg jauh...kali pertama hanya berselang beberapa negeri...tp kali ini berselang negara dan lautan...bila dipikir memang saya rasa saya kuat tp bila pikirkan anak saya...air mata dah mula bergenang...terbayang saat dia tanya ayah...terbayang saat dia panggil ayah...ye anak saya ni sgt rapat dgn hubby saya...aduhai...byk juga saya google pasal berjauhan dengan suami ni...ramai yg seangkatan dengan saya...malah ada yg dah selalu sgt...sampai dah tak heran pun...tp terus terang saya agak suka dengan perpisahan sementara ni...perasaan rindu akan lebih terasa...perasaan sayang akan lebih mendalam...wish saya tabah hadapi situasi akan dtg...ada apa2 tips tak?

No comments:

Post a Comment