Friday, November 16, 2012

Dah seminggu...

memang tak banyak aktiviti saya sepanjang hubby saya tiada...saya agak ketiadaan mood dan ditambah pula masa dan tenaga yang sgt terhad...buat masa sekarang saya tinggal di rumah mertua...hubby tak benarkan saya balik ke rumah sewa kami sorg2...saya hanya singgah sekejap utk ambil brg atau pergi dengan MIL untuk jenguk2 rumah kami...mlm td saya terima sms "miss you sayang"..dah lama saya tak dapat msg sebegitu...mungkin sebab hubby call saya tak angkat2...;)...maaf sayang...saya terlalu mengantuk...saya sengaja silentkan hp and tab saya...saya tak mahu anak saya terkejut di tgh mlm dengar bunyi deringan alat elektronik tersebut...dua tiga hari ni dia agak cranky...saya tak pasti puncanye apa...mngkin dia rindu ayah dia?mungkinkah dia lapar?mungkinkah dia panas?mungkinkah dia sakit perut?mungkinkah dia tak cukup tidur?...saya tak pasti...saya dah cuba buat yg terbaik untuk anak saya...saya juga sedaya upaya mengawal kemarahan saya...wish masa cepat berlalu...

No comments:

Post a Comment