Tuesday, October 30, 2012

Celoteh

bila sesuatu yang kita lakukan tidak dihargai rasa usaha dan penat lelah adalah sia-sia...ye itu yang saya rasakan...itu yang kdg2 buat saya rasa sgt2 down...tak kira lah hal in berlaku di  mana..pada saya tak kira di pejabat atau pun di rumah...bukan sanjungan sehingga ke langit tp ucapan terima kasih n sedikit ucapan penghargaan sudah memadai buat saya...tidak perlu saya cerita satu persatu apa yang terjadi tp saya sudah lali...hati saya saya sudah kebal...hati saya juga sudah semakin tabah...saya sedar sume ini sebab air mata saya sudah jarang mengalir...sume saya telan...sume saya simpan dlm hati...kalau org lain tgk saya lemah itu terpulang tp saya tahu saya semakin kuat...cabaran hidup dan dugaan yg saya hadapi buat saya kuat..

No comments:

Post a Comment