Tuesday, November 27, 2012

Celoteh lagik

rasa nak demam...tak sedap badan...nak muntah...itu simptom yang saya alami sekarang...jgn pikir bukan2...saya tidak mengandung...wah...confirm je kan...tak taulah kalau sebelum hubby saya merantau dia kasi rezeki untuk kami berdua...choi...haha...saya rasa badan saya terlalu penat n tak cukup rest and tak cukup tidur...sejak hubby outstation timing untuk kitarog berborak agak berbeza...tima waktu saya dah tido, dia baru sampi hotel...time dia bgn dr tido saya pula di tempat kerja...saya berkorban untuk sembang dengan dia dlm kul 2 hingga 3 pagi...mmng kalau ikutkan mata mmng tak bole nak bukak tp diturutkan juga hati dan perasaan...mlm td agak panjang lebar juga kami berborak..kitorg siap skype n saya buat tour satu bilik kami...saya tunjukkan anak saya yg tgh tido..mainan2 anak saya yg baru..chicken yang dia mkn tak abih...(tapi almost dua ketul jugak dia mkn)...fyi...husna skang gile sket mkn chicken...this morning also she request for chicken again...OMG...nasib she dengar ckp bila saya bgtahu chicken takde jual pagi2 ni...then around kul 5 pagi baru saya tido blk...masa tu mata dah tak mengantuk tp dipaksakan juga tido...dlm kul 6 hubby saya kejut saya untuk bersiap pergi keje before dia pulak going to bed...huhu...lagik 3 minggu...

No comments:

Post a Comment