Saturday, November 10, 2012

first day without him...

hari ini seharian saya melayan si kecik saya...saya agak dia belum mengerti sepenuhnya apa yg terjadi tp saya tahu dia paham situasi yg dia sedang alami...byk kali juga dia tanya perkara yg sama...setiap soalan itu yg muncul air mata saya sudah bergenang...saya dah cuba menjadi setabah mngkin...saya tahu perpisahan ini hanya sementara...cume 35 hari tp bg saya amat terasa sekali...sejak lafaz aku terima nikahnya..tidak pernah kami berasing tempat tido...hari ini agak lemah bg saya...dr pg si kecik husna sudah bertanya 'ayah?'...celik mata pg yd itu perkataan pertama dia...dan bila dia ada org bukak gate...dia ckp 'ayah alik'...syahdu tau...saya dah tunjuk video yg hubby saya buat utk anak saya...tp bila saya tgk video tu jugak saya pun turut berlinang air mata...sekarang ni saya tgh tuggu hubby call dr sana...espected dia dah smpi...mmg kalau ikut schedule flight dia dah landing tp mgkin dlm perjalanan ke hotel dia...saya dah siapkan husna mandi awal...get prepared to skype with her ayah...stop dulu stakat ni...smbung lg next entry...

No comments:

Post a Comment