Wednesday, November 7, 2012

Celoteh

hari ini ada client ckp suara saya sgt lemah dan sgt tidak bersemangat...saya akui...apa yang bakal saya hadapi memberi kesan dlm diri saya...dan saat saya taip entry ini saya kembali wujudkan semangat dlm diri untuk bekerja...sekali lg pd tadi saya dpt luahkan perasaan saya pada en.suami..dia dakap saya erat2 dan cuba pujuk saya...air mata saya mengalir dan saya nampak mata dia juga merah...saya tahu dia juga sedih...skang saya rasa lebih tenang...saya suka perasaan saya sekarang...bila saya dapat luahkan apa yang terpendam saya rasa lebih tenang..saya rasa saya tak patut terlalu pikir hal ni...pg td juga bila saya masuk ofis saya sudah nampak bos saya mark besar2 kesalahan pada kertas kerja saya semalam...saya tahu saya sgt2 tidak concetrate kebelakangan ni...tolong doakan saya tabah hadapi 5 minggu yang akan datang...Amin..

No comments:

Post a Comment