Thursday, November 15, 2012

Celoteh

smalam mood saya in border line...tp saya masih dpt kawal...saya tahu saya rindukan hubby saya...saya juga mngkin juga agak stress bila tgk anak saya agak cranky smalam...mngkin anak saya juga rindukan ayah dia...smalam juga saya tak berbual lama di telefon dgn hubby...saya x pasti pukul berapa hubby call...hubby call pun guna no sana je...selalu kitaorg akan call guna viber...free kan tp mlm td mmg saya x sedar sgt...agak mengantok dan x expect hubby call...sebab sbelum tu hubby ada antar msg dia nak pg beli brg sket...so saya budget mgnkin dia lmbt blk dan x call saya...pg ni saya bgn agak awal...saya ingat nak buat sarapan tp brg2 saya x beli...smalam ingat nak singgah kedai jap tp tgk hari mcm nak ujan so saya terus blk umah pas keje...nak pergi kedai pagi2 ni sape pulak nak tggu si kecik saya ni...saya malu nak mintak tlg in laws saya tlg tgk kan anak saya...diorg dah terlalu byk tolong saya...hari ni saya rasa mcm nak berjalan2 ke shopping mall bwk anak saya...kalau ikutkan saya hari2 saya jenguk shopping mall...office sbel ah shopping mall kan...tp satu pulak saya fikir...saya ok ke bwk dia jalan2 nanti?selalu saya berjalan mesti dgn hubby...

No comments:

Post a Comment