Sunday, November 11, 2012

hari kedua without him...

hati saya dah lega bila dgr cite hubby di sana...keadaan dia di sana dan persekitaran juga tiada masalah..smalam saya dapat bersembang lama dgn dia guna viber...mujur ada technology...saya syukur sgt...byk kemajuan yg membantu dlm kehidupan kita sekarang...saya sembang lama jugak dgn hubby mlm td...waktu dia call tu dlm pukul 1 lebih waktu sini...saya sudah tido tp terjaga dgr bunyi telefon...mula2 tak compute bunyi apa dan siapa yg call then bila sedar tiada hubby tido kat sbelah sya baru saya tahu yg call tu hubby saya...hari ni anak saya masih tanyakan ayah dia...dia masuk bilik then tanya ayah dia lagik...hari ni jugak anak saya masih ulang video yg ayah dia bekalkan untuk dia..tp hari ini saya lebih tabah...skang saya masih tunggu hubby saya whatapps or viber saya...td katanya dia tgh tgk2 bus nak kluar cari brg sket...wish masa cepat berlalu....

No comments:

Post a Comment