Monday, October 8, 2012

cerita pindah lagik...

sedih, hiba, x smpi hati...mmg itu yg asyik bermain di fikiran dan perasaan aku...aku ni dah mula duduk dirumah sewa..itu bermakna aku dah duduk berasingan dgn mertuaku...bkn apa mak mertua aku tu pun dah berusia...skang ni pun selalu sakit pinggang...sakit perut tu  tak yah citela...mmg lg selalu...aku tahu mil aku tu ada sakit somethinng dlm perut tp mgkin takut nak buat check up...takpela...bila dah jd mak aku sendiri pun paham kenapa mil aku tu x kisah sgt pasal diri sendiri...mmg naluri seorg ibu ni lebih pentingkan org lain terutamanya anak2 dia...walaupun aku dah pindah tp aku ngan hubby masih berulang alik setiap hari ke rumah mil...ye la...aku paham kesunyian yg mereka rasa kat umah tu bila tetiba kitaorg takde...terutamya bila cucunya si husna ni xde nak buat huru hara di situ...mmg terasa sgt la kesunyiannya...begitulah agaknya bila aku dah tua nanti...mesti rasa sunyi bila anak dah besar..duduk jauh2...blk sekali sekala...oo....tears....continue next entry....

No comments:

Post a Comment