Wednesday, October 24, 2012

Celoteh

salam untuk semua...aku tgh ngantok ni opis...cuba untuk buat entry untuk blog yang jarang2 dah aku jenguk...setiap hari memang teringat je nak update blog...mmg byk cite yg nak dikongsi bersama...cerita hal keluarga, cerita hal hati dan perasaan, cerita hal anak, cerita hal di opis, cerita itu ini....tapiiiiiii...itulah dia...aku dah byk kali try update blog guna tab...tp setiap kali nak masuk gambar mesti gambar tak bole nak upload...aku sendiri tak tahu nape...mungkin gak gambar yg aku amik guna tab tu besar kot saiznya...belum ada kesempatan nak tanya kat en hubby...byk dah antry yg terpaksa aku cancel sebab bila dah siap tak leh nak upload gambar...bila ada techonology kalau tak tahu nak godek pun susah jugak...aku jenis yang malas nak pikir...bukan aku tp otak aku..ye...otak aku...aku perasan hal ni sejak kebelakangan ni masalah ni menjadi lebih serius...otak aku malas sgt nak pikir...even simple2 matter pun otak aku malas nak pikir...korang ada solution tak untuk problem aku ni?

No comments:

Post a Comment