Friday, September 7, 2012

sambungan entry lepas..

salam warga blogger sume...pertama skali nak inform aku dah buang comment verification tu...atas arahan dari kakak kesayangan aku tu...hahaha...bising dia weih...susah bebenor nak comment kat blog aku ni...sambungan dari entry yang lepas aku masih lg dlm mood excited ni weih...next month aku akan berpindah...macam2 dlm fikiran aku skang ni...risau, tak sabar, gembira...bercampur baur...dlm kepala dah pikir nak beli mcm2 untuk umah tu..nak hias itu ini...nak cucuk tanam itu ini...nak masak itu ini...skang aku ngan hubby tgh sibuk survey set bilik tido...dari ujung minggu lepas bersambung ke ujung minggu ni pulak...insyaallah harap adala jumpa yg berkenan dan berpatutan harganya...tak sanggup nak bersambung ke ujung minggu depan pulak..penat ok survey brg ni...tunggu dan lihat...

2 comments:

  1. Tercapai juga impian nak duk berdikari yer...semoga berjaya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak...Doakan yang terbaik untuk saya ye kak...

      Delete