Sunday, July 15, 2012

pusara itu...

rasa sayu...hiba...bila menjejakan kaki di pusara itu...masih x percaya dgn kehilangan insan itu...insan yg menyayangi aku sejak dr kecil...bergenang air mata ini tp ditahan agar tidak kelihatan oleh sesiapa terutamanya mak aku....kene kuat demi dia....semua org jua akan abadi di situ..hanya dpt ke pusara itu bila ada kesempatan....tp aku tahu doa yg terbaik buat insan itu di sana..semoga rohnya tenang dam damai di sana....tika entry ini ditaip aku dlm perjalanan pulang ke kl...pulang untuk urusan tahlil arwah abah mlm td...alhamdulillah semuanya berjalan lancar.....insyaallah cuti raya tahun ini aku ke pusara ini lg....

1 comment:

  1. Dan pusara itu menjadi saksi..mati itu satu kebenaran...hanya doa menjadi imbuhan buatnya kini....

    ReplyDelete