Monday, July 23, 2012

entry rojak..

salam buat sume warga blogger...ari ni aku smpai opis awal...bkn sebab terawal bgn tp sebb hubby ku yg menghantar...bukan sebab hubby dah rajin nak antar tp sebab skang kitaorg ada satu kete je...satu lg dah masuk workshop...last thursday...hubby ku accident....remukla jugak sbelah depan kancil comel ku itu...now jd rutinle hubby antar ke opis smpai kete tu siap...ingat nak masuk je opis dan layan tab di opis tp aku rasa meati bos aku akan panggil buat itu ini...ish...rugi la ko kan...bkn aku bole blk awal pun...so aku lepak je kat bawah opis ni smbil menaip satu entry rojak...walaupun sbenarnya ada byk entry yg x rojak nak kutaipkan....tp memerlukan masa lah gan...entry tak rojak kalau x masuk gambar cam x best lak kan?hehe...hari ni dah hari ketiga berpuasa...sebut pasal puasa ni aku dah cam agak gembira sbenarnya...bkn apa hari pertama puasa aku dah dgr berita gembira...walaupun non offial tp aku rasa betul la kot...tu yg semangat skit puasa ni...nak confirm kene tggu akhir puasa...oklah...jumpa lg di lain entry....salam 3 ramadhan....

No comments:

Post a Comment