Thursday, July 26, 2012

mee telur yg rasa telur...

mee telur yg telah siap dgn supnye....
ni la mee telur yg rasa telur tu....

salam buat sume warga blogger...kalau tgk tajuk ada yg rasa nyampah pulak kan....ntah apa2 kan...hehe...itu la juadah bersahur aku mlm ni...sahur?....atau lebih layak dipanggil supper...ni mee aku beli kat tesco...ingat sama cam mak mertua ku beli...tp 50% kureng la...tp apa pun rezeki ni weh...lg best aku bknnye buat pun sup dia...hehe...aku cilok mak mertua ku nye sup sayur yg ada byk lebih utk berbuka td...aku cume tmbah wantan je...ingat nak tmbh telur tp cam takut kenyang sgt pulak...walaupun sbenarnya perut ni takdela lapar sgt tp dah terasa nak mkn buat jugaklah..

3 comments:

  1. Dah namanya mee telur musti rasa telur kan..tak kan rasa tomyam plak...hahah...layan jer lah..siap cilok mak mentua punya sup..tak baik tu...doceee....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima kasih la akak sudi membaca entry mee tolor saya...wink...suke...

      Delete
  2. Cilok itu bererti amik sedikit...haha...dari membazir meh anak menantu tlg mkn...hihi...

    ReplyDelete