Thursday, March 22, 2012

Rumah Oh Rumah

salam buat sume...entry kali ini berkisar tentang harapan dan keinginan yang tak pernah hilang dari angan2 aku...aku teringin sgt nak ada umah sendiri...ya...RUMAH IDAMAN...setiap hari menghitung detik yang berlalu... bila agaknya aku bole punya rumah sendiri...membeli n mungkin mnjahit langsir sendiri...membeli perabot untuk menghias ruang tamu, ruang makan, ruang tidur, ruang beristirehat, bilik tetamu...dan sebagainya...sgt2 teringin...aku tak mampu meneruskan entry ini...perasaan keinginan itu sgt meluap2 sampai aku tak mampu nak meneruskan entry ini....sebak dada ini...tidak pernah menyesal dengan kehidupan yang telah dilalui tp sgt meletakkan harapan yang tinggi agar Allah beri aku rezeki untuk memenuhi keinginan tersebut...AMIN...

No comments:

Post a Comment