Wednesday, March 7, 2012

Emosi...

Salam sume warga blogger...bila difikirkan memang terlalu banyak yang ku ingin luahkan di sini...terlalu banyak yang terbuku di hati...terlalu banyak rahsia yang tersimpan di sanubari...terlalu banyak perasaan yang terpendam di lubuk hati...terlalu banyak persoalan yang bermain di minda....terlalu banyak keinginan yang belum terlaksana...terlalu banyak impian yang belum menjadi kenyataan...terlalu banyak seribu satu permasalahan yang kalau diurai bagai seribu tahun pun belum tentu dapat diselesaikan...aku juga manusia biasa...yang selalu ingin kesempurnaan dalam kehidupan....walaupun sume itu aku tahu amat mustahil...tiada manusia yang perfect in this world tp aku cuba menjadi yang terbaik...dalam fikiran aku sekarang ini sgt bercelaru...entry aku hari ini juga adalah berdasarkan apa yang terlintas di kepala saat ini...jgn dipersoalkan apakah sebenarnya tajuk entry ku ini...tika dan saat ini juga hati ini sering dilanda pilu...menangis di dalam hati...entahlah...emosi sgt tidak stabil....

Semoga hari mendatang lebih baik dari hari ini,....

2 comments:

  1. meluahkan dengan cara menulis begini boleh meringankan sikit kepala ko....terus kan...

    ReplyDelete
  2. tq kak...saya dah kembali aktif di blog...sesak dada bila terlalu byk tersimpan....

    ReplyDelete