Friday, March 9, 2012

Balik kg...

Salam buat sume warga blogger...esok aku nak balik kg...oh...rindu sgt pada kg halaman terutamanya kedua ibu bapa ku...dah lama tak balik...niat ingin bercuti lama di kg tp keadaan semasa tidak mengizinkan...terpaksa balik sabtu ahad je...walapun macam mana pun syukur masih diberi peluang untuk menjenguk kedua ibu bapaku...balik kali ini turut disertai oleh kakak ku (yong panggilan untuk kakak sulong bagi org negeri perak)...best2...agak meriah gitu...jarang aku dan yong dapat blk kg time yang sama...walaupun dia akan bercuti di kg sehingga hari selasa...tp takpelah...dapat jumpe sekejap pun jadilah...kalau ikutkan yong dan aku bole je jumpe di kl ni...tp ntahlah...bila di kl susah sgt nak membuat temujanji...hihi,...masing2 sibuk dengan tugasan harian...kalah pm..hihi...apa yang nak dibawa balik sebagai ole2 untuk mereka di kg ye?....kalau balik express camni aku selalu singgah kat r & r sungai perak je...beli sedikit buah2an di situ dan juga lemang dan rendang tok kat situ...memang rendang tok & lemang yang dijual di situ berjaya menambat hati kitarog sekeluarga...tp harga nye bole tahan gak la......tp takpela...janji mkn sedap kira berbaloi gak la...cerita ceritu beg belum kemas lagik nih...mlm nanti macam ada hajat nak ke tesco...mungkin bole beli brg2 sket nak di bawa blk kg...wah...excited kan aku nak blk kg...walaupun ct ujung minggu je tp amat bermakna buat aku yang jarang2 balk ni...tak sabar nak tunggu hari esok...

i really2 miss both of them....tears....

No comments:

Post a Comment