Sunday, April 21, 2013

Kurus

Ni aku nak cite pasal cite klakar ni...jadik kat aku malam td..haha...obses  punya pasal n sgt tak sabar...nasib baik la tak jadi apa2...kalau tak mesti aku nyesal sampai sudah...haha...citenye macam ni...aku ni kategori kurus gak la kalau org tgk dr luaran...tp sbenarnya aku ada masalah kat perut...aku rasa sume org dah kawin terutamanya ibu2 yg pernah melahirkan anak mesti ada kot masalah mcm aku...PERUT BUNCIT WALAUPUN LUARAN NAMPAK KURUS...haha huruf besar lg tu...aku ada beli satu losyen ni...kononnya lah mujarab utk kempiskan perut...dah dekat 2 minggu aku pakai masih tak nampak perubahan...aku bole beli ni pun sbb kawan aku ada sorg pakai...dia beranak kembar dua...masalah sama cam aku la...dia dua kali ganda kurus dr aku...so bila dia kata dia dah cuba byk jenis losyen utk kempiskan perut...hanya yg ni yg mujarab...aku pun apa lg...nak try lah...siap order online lg kau...haha...pastu ptg smalam aku pg avon pulak...terbeli lah belt yg bertindak ala2 sauna ni...okeih...bila mlm aku dah ready sume...dah siap mandi mkn sume...aku sapu lah losyen tu...then terus pakai belt ni...belt ni aku pernah pakai dulu masa dlm pantang...tp mlm td pas aku pakai belt tu...aku rasa panas semacam...cewah...aku pun biarlah dulu ingat ni mesti mujarab ni...mesti lg cepat leh kempis perut ni...dah almost setengah jam kot masih rasa perit n panas gitu kat perut...tak bole jadik ni...aku masuk bilik nak bukak belt tu...skali tgk sekeliling pinggang aku...kiranya tempat yg aku sapu losyen tu sume merah cam terbakar...dah gelabah gak aku...mau nya tak...apa nak jawab ngan hubby nanti ni...cepat2 aku bukak belt tu n sapu perut aku ngan tisu...tp mcm tak jln je...aku on aircond dlm bilik pulak...bukak lampu tido nak biar bahagian perut yg terbakar tu kene aircond...terpikir nak letak ais je tp takut pulak lain pulak jdnye...tetiba sejuk sgt kan...dalam 10 minit aku buat camtu...namapak ada kurang dah tempat yg mcm terbakar tu...tp hati masih tak keruan ni...dlm kepala asyik terpikir kalau lah kesan ni kekal...matila weih...okeih...tunggu lg....sejukkan bawah aircond lg....dlm sejam barulah almost habis kessan merah tu...bila aku bgn pagi ni...kesan merah tu sume dah hilang...haha...jd kesimpulan nya losyen tu takleh pakai skali ngan belt tu...overrrrr....sila bersabar sket ye utk dpt perut kempis...so after that peristiwa aku tahu bukan senang nak dptkan sesuatu benda...harus la sabar ek...silap haribulan diri yg merana...pengajaran buat aku...sila stop minum ais utk perut yg kempis...itu yg big halangan utk aku...huwaaaa.....seluar jean ada satu je yg selesa pakai ni...kebaya apatah lg...sayang weih...tabah okeih utk perut kempis....

No comments:

Post a Comment