Saturday, April 16, 2011

Aktivti hujung minggu...

salam ujung minggu...sebenarnya entry ni dah langkah bendul...ada satu lg entry yg sepatutnya aku post dulu tp disebabkan entry tu dah basi, biarlah dia cukup basi dulu...ni entry fresh punya...mcm cake br kuar oven...wangi je bau dia...alkisah berlaku di ptg td...hehe...layan gambar dulu bole...

seronok ye main pool ngan ayah...ibu tukang amik gambar...takde duck, turtle pun jdla...

eh, eh,...nak lompat kuar lak...nak main ngan rumput lak ke sayang...

lepak dulu sambil angkat kaki...kasi regang urat yang tegang...;)

serius nampak...hehe...ada gaya org kaya tak saya ibu?esok mandi pool lagik bole?

ok itu sahaja cerita dihujung minggu...aktiviti bersama ayah, ibu n puksu saya....

inilah aktiviti aku bersama husna ptg td...walaupun cuaca agak sejuk...hujan sepanjang pg tp demi memenuhi kehendak ayah si husna ni...(excited semalam baru beli baju swimming tu)hehe...itula mandi jugak pool kecik tu...pool tu dah lama beli tp husna pernah mandi sekali je kat dlm tu...itupun mandi dlm blk air je...ini kali kedua n mandi kat belakang umah lak...enjoy husna aku tgk...kalau bkn sebab takut dia selsema sebab sejuk nak je aku biar dia berendam dlm tu...lg satu baju renang tu sebenarnya utk budak 2 tahun tp ngan husna mcm ok je kan...apa pendapat korang?hehe.....

1 comment:

  1. Alolo..comeynay husna ni Na..geram akk tgk pipi dia....siap mandi pool lagi...dgn baju budak umuq 2 thn..mmg sah la anak ayah la ni...

    ReplyDelete