Saturday, March 26, 2011

ini adalah gambar lama yg aku jumpe masa belek album kat dlm hp aku nih...ada yg tahu tak pasal kedai nih?hehe...bukan apa aku nak rekomen kalau korang ada menyinggah ke kota singa silalah carik kedai nih...memang tak leh lupa keenakan roti bakar dia...gambar roti tu aku lupa nak snap lak...tp seingat aku roti tu roti bengali (kata org perak la)...dia potong dua...nak kasi nipis lagik rasanya...pastu bakar atas mcm hot plate tu...pastu letak kaya n butter...ada lagi benda lain ke ek?hehe...tak ingat plak...aku pg dua tahun lepas...sebaik aje lps kawin...yg masa pre-honeymoon tu...hehe...memang sedap gile...tp masa tu kawan mama yg belanja jd malu lah nak minta banyak2...heheh....memang teringin nak pg lg kota singa tu...bila ye agaknye en. suami leh bawak aku ke sana...hehe...honeymoon?

No comments:

Post a Comment